mENU TAB

Get This Wan Hazel tutirial Wan Hazel cerita Wan Hazel menarik Wan Hazel Facebook

Followers

Dec 2, 2015

Acting Final Theater preparation

Assalamualaikum..

hai semua.. haha hari tu IP ade cerita pasal Theater kan..haha kali ni IP nak cerita preparation kami untuk theater nanti..haha kami nak buat prop rumah..haha buat daripada kotak je pon..tapi hasilnya membangga kan..hahah ini semua sebab kerja sama kita semua..hehe

tengah cat rumah

ni pulak buat pokok kelapa

rumah dahh nak siap

siket lagi nak siap

yeay dahh siap


haa..tengok prop je dahh seronok..tak sabar nak tengok teater nye..
so sama2 laahh kita tunggu teater kami nanti..
16 december 2015 
Bestari Hall 
2.30 p.m.

semua di jemput hadir..hehe

1 comment:

sikambingbiribiri said...

pehh..buat rumah guna kotak je sehh..! haha style..!

follow + dashboard

top











kod (shoutbox,livestream Facebook,exchange link,banner dll) anda

close