mENU TAB

Get This Wan Hazel tutirial Wan Hazel cerita Wan Hazel menarik Wan Hazel Facebook

Followers

Dec 13, 2015

Potret Sketching Using Pencil

Assalamualaikum..

ni nak cerita ni haa..bukan setakat kena lukis untuk final je..tapi..kami jugak kene lukis potret guna pensil..guna macam2 jenis pensil..sampai laahh jadi..haha Mr.M bagi A4..tapi kami kene lukis dalam a3..memang susah..sebab nak kene besarkan gambar tu..haha aspek yang penting is..tone warna dy tu kene jaga..baru laahh nampak real n sama macam dalam gambar..haha alhamdulillah 1 dahh siap..lagi satu je lagi nak kene buat..mohon sempat hantar sampai jumaat ni..hehe

haaa ini laahh hasilnya yang iP lukis tu..
molek dahh ni rasanya...

ini asalnye dalam a4 yang sir bagi.
ini hasil yang iP lukis..!
haha macam mana..? okay tak.. tapi tu belom cukup siap sangat..nak kena tambah lagi sikit dekat kepala tu haa..jangan risau..nak siap dahh tu..haha

4 comments:

sikambingbiribiri said...

dahh comel dahh tu.!

Adam Boy said...

GGMU!!

Shahirul Azmir said...

gelap sikit g patrick,ingat senang bende ni...

Nurfarahani Idris said...

Hahahah..done your work right ..? Wish u get flying colours

follow + dashboard

top











kod (shoutbox,livestream Facebook,exchange link,banner dll) anda

close